توزیع بن‌ خرید از نمایشگاه قرآن بین فعالان قرآنی در قزوین 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: فرآیند توزیع بن‌های خرید از نمایشگاه مجازی قرآن کریم ویژه فعالان قرآنی آغاز شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، اسماعیلی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: فرآیند توزیع بن‌های خرید از نمایشگاه مجازی قرآن کریم ویژه فعالان قرآنی آغاز شده است و حافظان کل قرآن، قاریان ممتاز، مدیران مؤسسات قرآنی، مربیان قرآنی، هنرمندان آثار قرآنی، نویسندگان و مؤلفان آثار قرآنی مشمولان بن خرید از نمایشگاه مجازی قرآن کریم هستند.

اسماعیلی افزود: مبالغ بن خرید از ۱۰۰ هزار  تا ۴۰۰ هزار تومان است و مشمولان دریافت بن خرید از طریق ارسال پیامک نسبت به میزان بن تخصیصی خود مطلع می‌شوند.

او اضافه کرد: مشمولان بن خرید از نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم می‌توانند پس از دریافت پیامک، با مراجعه به بخش فروشگاهی سامانه نمایشگاه مجازی قرآن کریم و ثبت کدملی خود، برای خرید اقدام کنند.

به گفته مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، اطلاعات مشمولان بن خرید از نمایشگاه با همکاری مراجع ذیربط قرآنی از جمله شورای عالی قرآن (قاریان)، اتحادیه موسسات قرآنی (مدیران مؤسسات)، سازمان دارالقرآن الکریم و معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی (حافظان و مربیان) تهیه شده است.

 اسماعیلی با اشاره به اینکه نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم از ۱۱ اردیبهشت ماه فعالیت خود را آغاز کرده است، افزود: از تمام فعالان قرآنی و قرآن دوستان قزوینی برای بازدید از این نمایشگاه دعوت می‌شود.

وی اظهار داشت: نمایشگاه مجازی قرآن کریم در ۲ بخش فروشگاهی و محتوایی به مدت ۱۰ روز شاهد فعالیت سامانه نمایشگاه مجازی قرآن کریم به نشانی اینترنتی www.iqfa.ir هستیم تا مخاطبان قرآن امسال به‌صورت مجازی به بازدید از این نمایشگاه بپردازند.

اسماعیلی تصریح کرد: بیش از ۵۰۰ ناشر آثار و منابع دینی، قرآنی و دفاع مقدس در بخش فروشگاهی و ۵۰۰ مؤسسه و مرکز قرآنی و دینی در بخش محتوایی نمایشگاه مشارکت دارند و با توجه به اینکه نمایشگاه به صورت مجازی برگزار می‌شود دسترسی مردم در اقصی نقاط شهری و روستایی به راحتی امکانپدیر است.

وی اضافه کرد: در نمایشگاه امسال کتاب‌های مرجع قرآنی و دینی چاپ شده از سال ۹۲ تا کنون موجود است و همچنین کتاب‌های ناشران با ۲۰ درصد تخفیف در این نمایشگاه عرضه می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین ادامه داد: بر اساس هماهنگی با شرکت همراه اول، تعرفه اینترنتی بازدید و خرید از نمایشگاه رایگان است و در این رویداد، بیش از یک هزار موسسه و مرکز قرآن و نیز ناشران فعال در این حوزه، حضور دارند و بیش از ۳۰ نشست تخصصی در بخش داخلی و بین‌الملل برگزار می‌شود.

اسماعیلی  خاطرنشان کرد: نمایشگاه مجازی قرآن کریم برخلاف نمایشگاه سال‌های گذشته قرآن که در ساعات محدودی برپا بود، امسال با شعار " قرآن، کتاب رشد و رویش " ۲۴ ساعته در طول برگزاری نمایشگاه فعال است و علاوه بر این، فرصتی است که تمام هموطنان از اقصی نقاط کشور از امکانات فروشگاهی و نمایشگاهی آن استفاده کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار